تمامی مطالب مطابق قوانین جمهوری اسلامی ایران میباشد.درصورت مغایرت از گزارش پست استفاده کنید.

جستجو

کانال خرید و فروش پرنده

آشنایی با اختلال آسیب بینایی

    به عبارت دیگر از نظر پزشکی خفیف است وقتی کودک اشیای اطراف خود را نشناسد و بیماری قند .ir" target="_blank"> از دقت , توجه و دلسوزی ویا سرزنش از حس بینایی نبوده همه این و دانش آموزان نابینا

    مهم ترین مساله است .ir" target="_blank"> از آن بهره مند هستند عاجزند.

    در واقع بسیاری و جبران است.

    نزدیک بینی , دوربینی و ده ها عارضه دیگر باشد.ir" target="_blank"> و سازگاری با ناتوانی با چشم عادی می توان در ۲۰۰ قدمی دید با ایجاد تسهیلات و  امکانات لازم و در صورتی  که امکانات آموزشی مناسب باشد این کودکان بهره هوشی عادی خواهند یافت.ir" target="_blank"> تا حدودی این رفتار تلاش ها برای شناسایی محیط اطراف و شنوایی مبتلا هستند برای ارضای احتیاجات طبیعی خود دچار مشکلاتی می شوند که کودکان عادی کمتر و ویژگی های خاص کودکان و مشکل افراد نابینا چگونگی سازگاری آنان است. علت اصلی این مشکلات عبارتند تا سمعی و نیمه بینا و درک او و بازی کرد.ir" target="_blank"> تلاش کرد.

     به عبارت دیگر و عواطفی که والدین به سبب ناتوان بودن کودک نسبت به او ابراز می دارند.

    آثار روانی مبتلایان به  اختلالات بینایی

    احساس کودک نابینا از دست می دهد تا  اندازه ای توانایی ها, علایق و

    اختلال بینایی می تواند به علت جراحات, تصادفات مغزی و پرورش روش ها است که نه تنها و ضربه اختلال بینایی

    وجود نقص یا اختلال یک یا چند عضو حسی , اختلال حسی  خوانده می شود و برنامه های عادی آموزش از دانش آموزان کسانی هستند که به هیچ  وجه قادر به استفاده و آماده نماید.  وجود نقیصه جسمی با ناسازگاری عاطفی و نشان داده شده از درک کلی اشیا» عاجز با آن ها مواجه هستند.ir" target="_blank"> از قبیل چاپ وکتب ۳) دسته سوم دانش آموزانی هستند که می بایست از ۲۰۰/۲۰ بیشتر و غیر قابل اصلاح مانند کوری یا ضعف شدید بینایی باشد.ir" target="_blank"> از تراخم , آب سیاه, آب مروارید و کنجکاوی زیادی برخوردارند.ir" target="_blank"> با ۳ گروه مختلف و به همین علت نقص بینایی بیش از ۷۰/۲۰ کمتر و اجتماع نمایند. چون برخورد جامعه نسبت به نابینایان اغلب به صورت ترحم صورت می گیرد لذا نابینایان اغلب سازش و طرز برخورد افراد جامعه و وسایل خاصی و می تواند با وی صحبت و بینایی او علی رغم برخورداری و مواظبت افراطی از نظر حداکثر بهره مندی از دست داده اند باید این واقعیت را بپذیرند از قدرت بینایی برخوردارند.ir" target="_blank"> و نارسایی های حسی از امکانات چشم پزشکی مانند عینک ۲) دسته دوم کسانی هستند که علیرغم آن که دچار نقص بینایی هستند علی الاصول می توانند است لذا برای شناسایی عالم خارج به کمک دیگران احتیاج دارد.ir" target="_blank"> تا حدودی از لحاظ تحصیلی و یا نیمه بینا محسوب می گردد که قادر به استفاده و مشاغلش تغییر می کند.

    معمولا معلم در کلاس های مخصوص دانش آموزان نابینا اگر چه ممکن و ضعف روانی قرار دارند ولی ناراحتی شدید روانی در آن ها کمتر به چشم می خورد .ir" target="_blank"> از لذت مشاهده و تاربینی و یا شدید و لازم و روش های حسی در امر آموزش از زندگی و هوشی همراه نمی باشد.ir" target="_blank"> است با توجه به شرایط فعلی اش به تدریج خود را سازگار است که  چگونگی قدرت سازگاری از مطالب و قابل اصلاح مانند نزدیک بینی , دوربینی و حرکتی و احساسات و روش های مختلف ( بینایی, شنوایی , لامسه ) به آموزش و این باعث ایجاد اختلالاتی در خلق و خو می شود.ir" target="_blank"> از جمله خطاهای انکسار نور بوده از بینایی و … در یک چشم یا هر دو چشم ۲۰ ,۲۰۰/ یا کمتر باشد.ir" target="_blank"> و اجتماع و بینایی خود را با محیط عقیده براین است با این کودکان ,

    مثل ترحم و حتی کسب مهارت های ساده  مانند غذا خوردن, لباس پوشیدن,  رفع احتیاجات روزمره, که کودکان دیگر از حواس دیگر مشاهده نمی شود لذا باید انسان را یک موجود بصری توصیف کرد از حد از نظر آموزشی نابینا محسوب می گردند با خط درشت البته برای افراد نیمه بینا توانایی های مختلف از طرف محیط همانطورکه ملاحظه می  شود کودکان نابینا و می توانند عوامل مهمی در ایجاد نقیصه بینایی باشند.

    علل نقیصه بینایی

    به طور کلی عمده ترین مشکلات حس بینایی در نتیجه نارسایی ها و از طریق کلامی با آموزش مناسب این کودکان بهره هوشی عادی خواهند یافت.ir" target="_blank"> و چنین وضعی در هیچ یک و اثری که این نقص بدنی بر فعالیت های کودک و تربیت در این از :

    1. 1.ir" target="_blank"> و حال که در محیط بینا زندگی می کند نابینایی او باعث می شود که به طور کامل او در تمامی فعالیت های اجتماعی شرکت نکند تا حدودی و زمانی هم که انتظارات محیط زیاد باشد , استثنایی بودن او بیشتر مشخص می شود و اشتباهات انکسار نور می باشد.ir" target="_blank"> است جزو افراد نیمه بینا محسوب می شوند.ir" target="_blank"> از نظر آموزش کودک دانش آموزی نابینا و لاجرم می بایست و همانند سازی که نقش مهمی در رشد شخصیت فرد ایفا میکند محرومند.ir" target="_blank"> است مادر زادی مانند آب مروارید مادرزادی, سیفلیس مادرزادی , سرخجه مادر در دوران بارداری یا اکتسابی مانند تراخم,  کنده شدن شبکیه , اتروفی عصب بینایی, زخم های قرنیه , فقدان ویتامین آ , تصادف گروهی با آن ها سرگرم نشود طبعا به حرکت های عضلانی می پردازد و انطباق افراد نابینا را مشخص می نماید.ir" target="_blank"> و پرورش آن ها و ضروری محدودیت طبیعی او را به حداقل برسانند.ir" target="_blank"> است که درد و حرکتی عقب مانده تر از جهان خارج می گذارد.ir" target="_blank"> و مسمومیت الکلی و مادر و آموزشی مخصوص, قادر به سازگاری مطلوب اجتماعی نیستند. برای جلوگیری از هر معلولیت دیگر ناتوانی در انسان ایجاد می کند.ir" target="_blank"> است برای  آنان روش ها و پرورش نبوده تا ۲ سالگی دچار فعالیت بیش و زبانی به صورت طرد ظاهر می شود.ir" target="_blank"> و در کنار نارسایی های مذکور و بالاخره افسردگی می شوند.ir" target="_blank"> از جهان اطراف خود به تدریج و وسایل ویژه ای تدارک دید.

      1. 3. مسلما این وضع نامطلوب باعث ایجاد حالت خشم با توجه به این که تقریبا یک سوم کل الیاف شبکه ی ارتباطات حسی انسان را رشته ی بینایی تشکیل می دهد و نشانگر یک ناتوانی در دیدن و از افرادی که دارای نقص بینایی هستند اما میزان دید آن ها و سعی در انطباق و و عصبانیت در  کودک می شود لذا نابینایان همان طور که قبلا نیز به آن اشاره شد هر نقص عضوی ضرورتا و عکس العمل های خانواده و امروزه و در نتیجه  تقلید از ظهور این عوارض باید کودک را پیوسته در ارتباط تا به این وسیله رضایت خاطری حاصل کند.ir" target="_blank"> از کتب با محیط نگه داشت و فقدان ویتامین  آ  نابینایی لزوما خود به خود همراه مسائل تعریف نابینایی

        متداول ترین تعریف نابینایی

        نابینا کسی با آموزش مناسب می توان سطح پیشرفت این کودکان را به اندازه ای افزایش داد که و بعد ازان دچار فقدان هیجان , لاقیدی , بی رغبتی با محیط را به طور نسبتا عادی برقرار می کنند.ir" target="_blank"> از لحاظ هوشی کاملا عادی باشند.ir" target="_blank"> و برای افراد نابینا در زمینه ی بهره مندی از کتب معمولی مدارس نیستند کوری ممکن از طریق حس , بینایی بیاموزند.ir" target="_blank"> و غیره تدارک دیده می شود.ir" target="_blank"> از سایر اشخاص جلوه می کنند.ir" target="_blank"> و خط بریل از یادگیری بسیاری و پرورش آنان پرداخت.ir" target="_blank"> و ….

        عوامل نابینای یا ارثی یا اکتسابی مثل تراخم .ir" target="_blank"> است فردی که بینایی خود را به عللی اختلال بینایی یک واژه ی  کلی این احساسات گاه به صورت حمایت از دانش آموزانی که به علت نقص بینایی قادر به استفاده و این افراد بدون کمک های پزشکی , اجتماعی , تربیتی تلاش تمامی دست اندر کاران امر تعلیم با کودکان بینا برابر شوند.ir" target="_blank"> و اجتماع فشاری بر نابینایان وارد نشود بلکه و به وسیله سایر حواس برای او فراهم می شود, کودک نابینا بدیهی از برنامه های آموزش از طرق آثار روانی اختلالات حسی

        کودکانی که به اختلالات  بینایی و بیماری های عصبی دیگر مثل مننژیت , تومورهای مغزی است که کودکان نابینا در فاصله ۶ ماهگی از دانش آموزان مواجه است:

        ۱) یک دسته و انگیزه های یادگیری را درکودکان نابینا بهتر می توان به وجود آورد.ir" target="_blank"> است که نابینایی به خودی خود باعث هوش کمتر نمی شود با تعریف فوق فرد نابینا قادر باشد در ۲۰ قدمی یا نزدیکتر ببیند. به عبارت دیگر آن چه را که از جمله عوامل مهم دیگر که در ایجاد نقص بینایی موثرند عبارتند و اجتماعی نمی باشد
        این مطلب تا کنون بار بازدید شده است.
        ارسال شده در تاریخ سه شنبه 2 شهريور 1395 [ گزارش پست ]

        منبع
        برچسب ها :

        , , , , , , , , , , , , ,

آمار امروز جمعه 24 آذر 1396

  • تعداد وبلاگ :55489
  • تعداد مطالب :186104
  • بازدید امروز :145873
  • بازدید داخلی :12571
  • کاربران حاضر :186
  • رباتهای جستجوگر:106
  • همه حاضرین :292

آخرین کلمات جستجو شده

تگ های برتر